niedziela, 27 kwietnia 2014

SDO - kurs na kartkę z szafą - Panako




Witajcie! 

W głosowaniu SDO na projekt  "krok po kroku " wybraliście kartkę z szafą .

Na pewno wiele z Was robiło już kartki książki, a taka właśnie forma jest bazą do tego projektu.
Przejdźmy zatem do kursu, podczas którego powstała ta kartka:


Zaczęłam od  przygotowania  materiałów do pracy:



W pracy wykorzystałam papiery z kolekcji Dreams Come True

  

Przygotowałam dwa arkusze 14x22cm na bazę  kartki 
Bigowałam wg linii


Skleiłam je mocując  miedzy nimi wstążkę rypsową 


Następny krok to zrobienie szafy
Przygotowałam arkusze: 
na drzwi 10x14 cm
na boki po dwa arkusze 14x14 i 9,5x14


Bigowałam co 1 cm na zmianę raz z prawej raz z lewej strony


Zrobiłam harmonijkę


Sklejałam wg obrazka


otrzymałam ramkę 


Nakleiłam ją na bazę


Wkleiłam drążek (czyli patyczek do szaszłyka) 


Skleiłam półkę, która ma zadanie przytrzymywanie drzwi, by nie wpadały do środka szafy







Drzwi wycięłam wzdłuż zielonej linii,  wzdłuż czerwonej linii bigowałam


   
Drzwi nakleiłam na bazę
   
Zamocowałam ćwieki i haczyk z drutu z kluczykiem

  Wieszaczki do szafy zrobiłam ze spinaczy


Jeszcze trochę elementów do dekoracji i oto efekt końcowy

Piękne serduszko to digi stempel ScrapAndMe



Mam nadzieję, że kurs jest czytelny i przyłączycie się do zabawy w liftowanie.

Waszym zadaniem będzie wykonanie kartki według tego kursu z użyciem papierów ScrapAndMe:)

Macie na to 2 tygodnie  czyli do 11 maja :)

Pamiętajcie na zwycięzców czekają nagrody.

 ZASADY

Pozdrawiam Was gorąco i życzę przyjemnego tworzenia :)

12 komentarzy:

  1. genialna Marta! Ty to masz pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły pomysł :) Śliczne kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Alez to piękne!!!! Genialny pomysł - ciekawa alternatywa dla kartki księgi :) I świetny kurs - dzięki Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjna szafa!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. No ta szafa to mnie na ziemię powaliła :D :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiego pomysłu jeszcze nie spotkałam. Genialny i może mieć różne zastosowanie.Lubię kartki z efektem zaskoczenia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. no naprawdę co za pomysł! świetna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo długo szukałam jak można zrobić taką kartkę !!!!! Wielkie dzięki w końcu :D Śliczna kartka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś fantastycznego! Świetny pomysł, rewelacyjny kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. widziałam podobną (szafę) gdzieś w sieci i nie wiedziałam jak ugryźć temat, ale teraz muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widzę pracy, która zastała zgłoszona. Link prowadzi do strony na facebook'u, ale nie ma fotek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)