piątek, 14 lutego 2014

Walentynkowy blog-hop

Witajcie w tym wyjątkowo pozytywnym dniu :)

Jak Wam mijają Walentynki? Mamy nadzieję, że ten dzień jest i będzie nadal dla Was pełen miłości i radości z przebywania z osobami, które kochacie :)

Żeby jeszcze bardziej umilić Wam dzisiejsze święto proponujemy Wam zabawę "blog-hop z wyzwaniem".

Poskaczecie z nami? :)



Oto zasady zabawy:

1. Musicie odwiedzić wszystkie nasze blogi w kolejności podanej poniżej i zostawić komentarz u każdej z nas.
2. Na każdym blogu czekać będzie na Was walentynkowa inspiracja oraz ciąg słów, które zapisujcie sobie po kolei wędrując po blogach :)
3. Kiedy już odwiedzicie wszystkie blogi zebrane słowa ułożą Wam się w wytyczne naszego walentynkowego wyzwania.
4. Wykonajcie pracę według poznanych wytycznych, macie tydzień czasu - do 21 lutego włącznie.
5. Zdjęcie wykonanej pracy podlinkujcie za pomocą żabki umieszczonej na dole tego posta. W notce prezentującej pracę umieśćcie odnośnik do zabawy wraz z banerkiem.
6. Spośród zgłoszonych prac wyłonimy zwycięzcę, lub zwycięzców, których obdarujemy nagrodami niespodziankami :)


Oto lista blogów, na których powinniście się znaleźć po kolei:
1. ScrapAndMe - tu jesteś
2. Aka
3. Wiśnia
4. Pagata
5. Koliber Art
6. Huma
7. Vairatka
8. Shraddha
9. Justt
10. ScrapAndMe - link u Justt :)

Gotowi? :) Zapraszamy do Ani Aka. START!! :)))

Jesteśmy niezmiernie ciekawi Waszych prac!!






22 komentarze:

  1. Zapowiada się świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podejmuję wyzwanie i zaczynam skakanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie poznam Wasze inspiracje. =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta ciekawość to mnie kiedyś zgubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna zabawa :) dokładam swoje co nieco ...

    OdpowiedzUsuń
  6. No to wyruszam pohopsasać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie to wymyslilyscie :) o ile dzieci mi pozwola zajrze na blogi i pobawie sie z wami:) pozdrawiam serdecznie Noami

    OdpowiedzUsuń
  8. podobało mi się - karteczka zrobiona :*

    OdpowiedzUsuń
  9. No to wchodzę:) Lubię te skakanki.

    OdpowiedzUsuń
  10. próbuję.. zaczynam....no to Hop!

    OdpowiedzUsuń
  11. o miałam się zbrać za pracę,a e zostało tylko 28 minut? myślałamże zdąże do konca dnia...
    no to sobie poskakałam ..;(

    pozdrawaiam
    ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nasz błąd z tą godziną zakończenia.
      ponieważ było planowane zakończenie dziś o północy a niechcący zamknęliśmy żabkę za wcześnie - przestawiłam czas zakończenia na jutro (północ).
      mam nadzieję, że to umożliwi dodanie pracy :)

      Usuń
    2. dzieki, biore się za robotę :)

      Usuń
  12. Uff... zdążyłam :) Praca zrobiona, a tu 20 minut na liczniku. To był najszybciej obfotografowany i dodany post w mojej karierze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Praca nr 5 - poprawny link
    http://art-carta.blogspot.com/2014/02/z-cytatem.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)