sobota, 11 stycznia 2014

Sobota z Karmazynowym Kamykiem :)

Witam serdecznie w kolejną i niestety już moją ostatnią sobotę inspiracji dla sklepu Scrap&Me.
Wszystkie dzisiejsze prace powstały z kolekcji Sweet Dream.
Pierwsza praca to takie nietypowe LO, czy też może nietypowe drzewo genealogiczne, które było prezentem dla moich dziadków pod choinkę. 


 Powstało z papierów SweetDream #07, SweetDream #05, SweetDream #04, SweetDream #06 oraz arkusza dodatków SweetDream #08.
Druga praca, to jak już pisałam chyba moja ulubiona forma, czyli eksplodujące pudełeczko. Tym razem w wersji ślubnej z gołąbkami. 



Powstało z arkuszy SweetDream #01, SweetDream #02, SweetDream #03, SweetDream #04 i SweetDream #05.
Ostatnia to trochę nietypowa karteczka, może walentynka? Powstała tylko z dwóch papierów SweetDream #01 i SweetDream #02.


Było mi bardzo miło gościć na blogu Scrap&Me, mam nadzieję, że moje prace choć trochę przekonały Was do zrobienia prac z użyciem tych cudownych papierów.
Pozdrawiam
Hania

5 komentarzy:

  1. pięknie!!
    Haniu dziękujemy za Twoje prześliczne prace!! fantastycznie było Cię gościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haniu, wspaniałe. Album / drzewo strasznie mi się podoba. Super pomysł. A pudełko z gołąbkami wymiata! :) Gratuluję talentu i pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)